۱۵ مدل برتر شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
نویسنده : داني

در این‌جا ۱۵ مدل برتر از شخصیت‌های شبیه‌سازی شده در دنیای واقعیت را جمع‌آوری کرده‌ایم که به ترتیب برتری مرتب شده‌اند. فکرش را بکنید که چه مدل‌های بی‌نظیر و خوبی را نمی‌توانیم منتشر کنیم، ولی همین ۱۵ تا مدل فوق‌العاده می‌توانند تا مدت‌ها شما را به فکر فرو ببرند که “نگاه کن، به اینا میگن فن واقعی! ما هم اسم خودمون رو گذاشتیم فن؟”

البته نگارنده شخصا به این مسخره‌ بازی‌ها رشک نمی‌برد و هیچ وقت به این فکر فرو نرفته که یک پالتوی پوست سوسمار آلبرت وسکری با عینک و دستکش و سایر تجهیزات (دو تا مگ‌نوم!) دست و پا کند. شما هم از این فکرها نکنید.

۱۵٫ فرمانده شپرد زن – اثرجرمی

یکی از خوبی‌های مدل سازی برای این بازی این است که نیازی ندارید قیافه‌تان خیلی شبیه به اصل شخصیت باشد چرا که در بازی می‌شود هر چهره‌ای که موردنظرتان است -از جمله عکس خودتان- را بازسازی کرد. فرمانده شپرد زن در بازی اثرجرمی ۳ ناجی زمین می‌شود و همین کافی است تا تعداد زیادی طرفدار او شوند. در این تصویر توجه به جزئیات توسط این طرفدار که بودجه‌ی زیادی هم در اختیار داشته است ستودنی است و شباهت لباس و تجهیزات او با مدل‌های اصل بسیار زیاد است. اما او از این نظر در مکان پانزدهم قرار می‌گیرد که خیلی مدل سختی را انتخاب نکرده است!

۱۴٫ آنیا استرود – چرخ‌های جنگ

آنیا استورد از جمله شخصیت‌های خشن سری چرخ‌های جنگ است که اصلا به قیافه‌اش نمی‌آید. این مدل که در زیر می‌بینید خیلی خوب توانسته جزئیات این شخصیت را پیاده کند و به مدل موهای منحصر به فردش بسنده نکرده. همین مسئله باعث می شود که جزو مدل‌های برتر قرار گیرد، بالاتر از فرمانده شپرد زن، با این‌که نقش کلیدی ندارد.

۱۳٫ کریتوس – خدای جنگ

این مدل کریتوس بر خلاف هزارن مدل دیگری که از او وجود دارد، گریم و بدنسازی خیلی خوبی دارد و بسیار به این شخصیت شبیه است. اگرچه ساخت نه چندان شبیه شمشیرها از کیفیت کلی این مدل می‌کاهد و اجازه نمی‌دهد این مدل را در رده‌های بالاتر قرار دهیم.

۱۲٫ دوک نوکم

دوک از جمله شخصیت‌هایی است که سر و کارش با مدل‌های شبیه‌سازی در واقعیت زیاد است. کلی جستجو نیاز است تا دوک را تنها گیر بیاورید. این شخصیت محبوب که به خوبی توسط این طرفدار شبیه‌سازی شده‌ است از هیکل کاملا متناسب و لباس نسبتا خوبی برخوردار است. متاسفانه اسلحه‌های او در این تصویر دیده نمی‌شوند و نمی‌دانیم سلاح‌ها با واقعیت مغایرت دارند یا نه، اما چیزی که به شدت احساس می‌شود، کمبود سیگار برگ است که از ارزش این مدل تا اندازه‌ای می‌کاهد که به رده‌های یک رقمی نرسد.

۱۱٫ کلود – فاینال‌فانتزی

زحمت زیادی برای درست کردن مدل موهای کلود استریف از سری فاینال فانتزی کشیده شده است و این مدل یکی از شبیه‌ترین مدل‌های ساخته‌شده‌ی ممکن است. اما جزئیات لباس اندکی فدای موها شده‌اند و شباهت زیادی هم بین چهره‌ی این طرفدار و شخصیت واقعی دیده نمی‌شود. به همین دلیل این مدل در این مکان قرار می‌گیرد. نکته‌ی مهم این است که مدل‌های بهتری از شخصیت‌های فاینال فانتزی یافت می‌شوند که یکی از بهترینشان لایتینگ است، اما کلود بهتر است.به دلایل واضح و مبرهن!

۱۰٫ رایدن – متال‌گیر سالید

خیلی دلم میخواست که این عکس را تمام‌قد گیر بیاورم ولی چیزی نصیبم نشد. در نهایت به خاطر این‌که از پاهای ریدن و همچنین شمشیرش در این تصویر خبری نیست، در همین رده قرار می‌گیرد و بالاتر نمی‌رود.

۹٫ فیث – لبه‌ی آینه

این مدل از فیث علاوه بر این که از گریم خوبی برخوردار است و لباس بی‌نظیری پوشیده است، مکان خوبی هم برای عکس گرفتن انتخاب کرده. اما متاسفانه با ژست خوبی عکس نگرفته است و در این حالت تاکید زیادی روی سلاح خود دارد. به علاوه چهره‌ی این طرفدار با این‌که خوب است، اما شبیه شبیه نیست. این در حالی است که در میان مردم شرق آسیا، خیلی چهره‌های نزدیکتری به فیث یافت می‌شود.

۸٫ پرنسس زلدا – افسانه‌ی زلدا

تعداد زیادی مدل از خود شخصیت لینک از سری افسانه‌ی زلدا یافت می‌شود که از گریم‌های شبیه به همی برخوردارند. اما در میان خوب‌هایشان چنگ پیدا نکردیم تا در نتیجه چنگی به دل نزنند. از طرف دیگر گریم این الف زیبارو و طراحی لباسش خیلی خوب در آمده‌اند و تقریبا کامل‌ هستند. تقریبا.

۷٫ جوکر – سری بتمن: آرکام

در این تصویر، شخصیت جوکر خیلی خیلی شبیه به آن‌چه در بازی‌های سری آرکام دیدیم ساخته شده است. تنها چیزی که با اصل فاصله دارد چهره است که انگار یک نفر را خیلی شبیه به امین زندگانی (بازیگر ایرانی) پیدا کرده‌ و گریمیده‌اند!

۶٫ پی‌بادی – پورتال

این دو شخصیت همین‌جوری خیلی خوب هستند. چه برسد به این که به این ظرافت و دقت بازسازی شوند. فقط نگاه که می‌کنید به این فکر کنید که این چگونه اینقدر عالی و بی نقص از کار در آمده است. اگر پورتال گان هم داشتند میشدند رتبه‌ی اول!

۵٫ آدام جنسن – دئوس‌اکس تحول بشریت

یکی از شخصیت‌هایی که در سال‌های اخیر خیلی سریع در دل هواداران جا باز کرد آدام جنسن است. این مدل بازسازی شده از این شخصیت هم خیلی شبیه و خوب ساخته شده است. از مدل ریش‌ها و موهای شخصیت گرفته تا عینک و لباسش که قطعا وقت و هزینه‌ی زیادی برای ساختن آن صرف شده است. تنها عیبش این است که این شخصیت کلا بدون صدایش یک چیزی کم دارد. در این عکس هم صدایی به گوش نمی‌رسد، پس نهایت کاری که می‌توانیم بکنیم این است که در رده‌ی پنجم قرارش دهیم.

۴٫ بردرلندز

این دو شخصیت از شخصیت‌های بازی سرزمین‌های مرزی به شدت خوب ساخته شده‌اند. توجه این دو طرفدار به جزئیات واقعا ستودنی است. این دو  شخصیت حتی سبک گرافیکی سل‌شید بازی را در طراحی لباس و گریم حفظ کرده‌اند. واقعا این عکس زیبا و ستودنی است.

۳٫ بایونتا

این مدل واقعا بدون شرح است.

۲٫ دیابلو

این مدل شرحش این است که هر وقت توانستید مشابهش را بسازید صحبت کنید لطفا.

۱٫ خواهر کوچیکه – بایوشاک

لیتل‌سیستر ها نه‌ تنها در خود بازی دوست داشتنی هستند، بلکه این دختر کوچولو که اطرافیانش او را به شکل خواهر کوچیکه‌های بایوشاک در آورده‌اند هم بسیار دوست داشتنی است. این قدر گریم این دخترک به دل می‌نشیند که هیچ مدل دیگری نمی‌تواند جای اول را بگیرد. هیچ مدل دیگری به زیبایی، شباهت و دقت این مدل نیست. هیچ مدلی این قدر قشنگ نیست. گشتم نبود، نگرد نیست!

لیست منتخب ما همین‌جا به انتها می‌رسد و از شما کاربران تقاضا می‌کنیم که در بروز احساسات خود نسبت به تک‌تک این مدل‌ها مراعات کنید! این عکس هم (Demon Hunter) برای حسن ختام.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب